Kako izboljšate stopnjo konverzije v spletni trgovini

POVZETEK

Vsi se zelo trudimo, da bi povečali število kupcev v naših spletnih trgovinah, vendar vemo, da bo večina obiskovalcev zapustila trgovino brez opravljenega nakupa. Obstaja veliko razlogov, da obiskovalci zapustijo vašo spletno trgovino in zato se osredotočimo na to, kaj lahko v trgovini izboljšamo.

Kakšno stopnjo konverzije lahko pričakujete?

Povprečne stopnje konverzije v spletnih trgovinah se gibljejo okoli 1% do 2%. Obstaja veliko dejavnikov, ki vplivajo na stopnjo konverije. Ti dejavniki so:

  • Kakšne izdelke prodajate
  • Prepoznavnost blagovne znamke
  • Uporabniška izkušnja
  • Itd

Nekoč sem sodeloval s stranko, ki je izdelek začela prodajati na novem trgu – spletna trgovina z enim izdelkov. Ko smo začeli izdelek oglaševati, je bila naša stopnja konverzije slaba, okoli 0.1%. Vendar smo vedeli, da je izdelek odličen in naš cilj je bil, da si pridobimo zvestobo strank. Eno leto kasneje se je stopnja konverzije dvignila in ostala na 5%! V tem času smo optimizirali oglaševalske kampanje, dobili veliko pozitivnih ocen in imeli veliko zvestih strank.

Ne morem vam povedati, kakšna bo idealna stopnja konverzije za vaše podjetje, vendar vem, da je vedno prostor za izboljšave.

Predstavitev izdelka

Začeli bomo s predstavitvijo izdelkov, saj je po mojem opažanju to ena izmed največjih težav pri podjetjih, ki se ukvarjajo s spletno prodajo. V svojo spletno trgovino vsak dan dodajajo večje število artiklov in pozabljajo na kvaliteto predstavitve, kot so kakovost slik, opisov in drugih informacij.

Primer: Prodajate pisarniške stole in vse informacije o izdelku so naslednje:

  • Slika pridobljena od vašega proizvajalca
  • Barva: Črna
  • Material: Usnje
  • Velikost: Širina 70cm, Višina 95cm
  • Nastavljivo: Da
  • Cena: 600€

To je sicer izjemen primer, vendar bi bili presenečeni nad tem, koliko izdelkov ima podobno predstavitev. Ali bi ga kupili s temi informacijami? Mogoče, če bi bila cena 25€, in ne 600€.

Ko kupujemo preko spleta, ne moremo videti nobenih drugih informacij o izdelku razen tistih, kih so na strani izdelka. Izkoristite to v vašo korist in svojim strankam podajte vse potrebne informacije – več kakovostnih slik, 360° pogled, več specifikacij, video predstavitev, dober opis in ocene ter mnenja strank.

Večina obiskovalcev ne bo prebrala vsega in to je v redu. Približno 12% do 20% obiskovalcev pa si bo prebralo vse informacije o izdelku in to so obiskovalci, ki bodo postali vaše stranke.

Preprosta blagajna

Pri oblikovanju blagajne se držite načela – manj je več. Stranka naj ima na voljo za vnesti samo potrebne podatke in nič drugega. Izogibajte se “Pop-up” oken na tej strani. Vse informacije morajo biti dobro vidne, kot so cena izdelka, stroški pošiljanja, davek in skupna cena. Stranki ponudite različne možnosti plačila in metod za prevzem ter pošiljanje izdelka. Razmislite o blagajni, kjer se nakup zaključi v enem koraku, ker je to najhitrejši način za zaključek nakupa.

Svojim strankam ne vsiljujte ustvarjanje novega računa, temveč jim omogočite nakup kot gost. Po končanem nakupu pa jih lahko pozovete k kreaciji računa, saj so vse podatke že vstavili in je tako ta proces zanje lažji.

Pomembna opomba: Prepričajte se, da je vaša blagajna 100% prilagodljiva in prijazna mobilnim napravam! (Tako kot mora biti prilagodljiva tudi celotna spletna trgovina)

Kategorije izdelkov

Preden vaši obiskovalci opravijo nakup, morajo izdelke najprej tudi najti. V primeru, da imate v trgovini samo en izdelek, lahko ta korak preskočite.

V primeru, da obiskovalci ne najdejo željenega izdelka, bodo zapustili vašo spletno trgovino.

Če imate v trgovini veliko različnih izdelkov, morate poskrbeti za pravilno kategorizacijo izdelkov z združevanjem podobnih izdelkov. Toda tudi vsak izdelek ima svoje posebnosti in lastnosti, kot so barva, velikost, material, itd., zato morate poskrbeti tudi za ustrezno filtriranje izdelkov. Uporabniki filtre uporabljajo zelo pogosto, zato jim omogočite, da lahko preko filtrov najdejo željene izdelke.

Ciljni marketing

Kakšna je vaša marketinška strategija? Ali poskušate doseči celoten trg? To je pot, ki vodi k nizki stopnji konverzije. Ustrezno ciljanje oglasov v spletnem marketingu je bistvenega pomena, saj s tem prikazujete oglase željeni publiki, za katere je večja verjetno, da bodo pri vas opravili nakup.

V primeru, da prikazujete oglase napačnim osebam, ne izgubljate samo denarja za oglaševanje, ampak porabljate tudi kapaciteto strežnikov vaše spletne trgovine. To lahko privede do povečanih stroškov za gostovanje.

Ponovno trženje

Večina konverzij (nakupov) ne bo izhajala le iz enega obiska stranke. Obiskovalci bodo vašo spletno trgovino obiskali večkrat, preden se odločijo za nakup.Presenečeni bi bili nad potmi, skozi katere gredo nekatere stranke preden opravijo nakup.

Primer poti stranke:
Paid Search > Organic Search > Paid Search > Social > Paid Search > Direct > Paid Search

V tem primeru se je kupec vrnil osemkrat preden je opravil nakup. Preko Google Analytics si lahko pogledate poti, katere skozi katere gredo vaše stranke, preden opravijo nakup.

Vedno imejte aktivno kampanjo za ponovno trženje. S tem si boste zagotovili, da bodo vaši obiskovalci videli oglase vaše spletne trgovine pogosteje in tako je verjetnost, da opravijo nakup pri vas, večja.

Želite Optimizirati vašo spletno trgovino?

Kontaktirajte nas za brezplačen posvet.

Prijavi se na naš novičnik

Bodi na tekočem

Deli ta članek
Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Podobni članki

Do You Want To Boost Your Business?

drop us a line and keep in touch