Katero gostovanje izbrati za Magento 2

POVZETEK

V primeru, da iščete hitro priporočilo, priporočamo gostovanje na storitvah Cloudways, saj ga konstantno uporabljamo in priporočamo tudi svojim strankam. Če pa želite izvedeti na kaj morate biti pozorni pri iskanju gostovanja za svojo spletno trgovino, preberite članek.

Uvod

Ni pomembno, ali začenjate z izdelavo nove spletne trgovine ali ste z njo prisotni na trgu že dlje časa. Zelo je pomembno kje in kako imate urejeno gostovanje vaše spletne trgovine. S spletno trgovino služite denar, zato morate poskrbeti, da bo delovala nemoteno in hitro.

Deljeno, namensko ali gostovanje v oblaku

Deljeno gostovanje

Deljeno gostovanje pomeni, da boste svoje resurse strežnika delili z drugimi spletnimi stranmi ali spletnimi trgovinami. Imeli boste omejitev strežniških kapacitet, ki bodo določene glede na vaš zakupljen paket gostovanja. To je najcenejša možnost gostovanja. Običajno so na voljo različni paketi, tako da lahko po potrebi (npr. povečanje števila obiskovalcev na vaši spletni strani) paket gostovanja tudi nadgradite.

Slabosti skupnega gostovanja je, da je hitrost nalaganja vaše trgovine lahko počasnejše kakor na namenskemu strežniku. Kapacitete strežnika so lahko preobremenjena s strani drugih spletnih strani in trgovin, ki si z vami delijo strežnik. Nikoli tudi ne veste, katere druge strani so na vašemu strežniku in to vam lahko predstavlja varnostno tveganje za vašo spletno trgovino.

To vrsto gostovanja priporočamo, če šele začenjate s svojo spletno trgovino in v primeru, da je vaš proračun zelo majhen. Ko bo vaše podjetje rastlo, boste morali preiti na namensko gostovanje ali na gostovanje v oblaku, če boste želeli imeti hitro in stabilno spletno trgovino.

Namensko gostovanje

Z namenskim gostovanjem boste dobili zasebni strežnik, ki bo namenjen samo vam. To pomeni, da resursov strežnika, kot so procesorska moč, pomnilnik in prostor na disku, ne boste delili z nobenimi drugimi spletnimi stranmi. To vodi k bolj učinkovitem delovanju vaše spletne trgovine.

Ta tip gostovanja od vas ali vaše ekipe zahteva, da imate več tehničnega znanja o strežnikih in je tudi dražja od deljenega gostovanja. Hitrost delovanja vaše spletne trgovine bo boljša in ko vaše podjetje zraste ter boste potrebovali dodatne strežniške kapacitete, se le-te lahko nadgradijo.

Običajno lahko izbirate med upravljalnim namenskim gostovanjem in samo najetim namenskim strežnikom. Z upravljalnim namenskim gostovanjem bo ponudnik gostovanja poskrbel za konfiguracijo in nadaljnjo vzdrževanje strežnika. V nasprotnem primeru boste morali namenski strežnik upravljati sami in to s seboj prinese nekaj dodatnih stroškov za vzdrževanje.

Gostovanje v oblaku

Ta vrsta gostovanja za delovanje in povečanje zmogljivosti uporablja več strežnikov, tudi na različnih lokacijah. Pri namenskem gostovanju ste omejeni na en strežnik, medtem ko se pri gostovanju v oblaku zanašamo na mrežo povezanih strežnikov. Rezultat tega je cenovno ugodna in zelo zanesljiva rešitev gostovanja z možnostjo razširjanja strežniških kapacitet. Tudi v primeru, da se en strežnik v mreži izklopi (npr. električni izpad), bodo drugi še naprej delovali, kakor da se nič ni zgodilo.

Gostovanje v oblaku vidimo kot najbolj zanesljivo rešitev gostovanja z največjo prilagodljivostjo. Odvisno od obremenitve vaše trgovine lahko pri večini ponudnikov gostovanja v oblaku v nekaj minutah povečate ali zmanjšate strežniške kapacitete.

Podpora

Kaj se zgodi, ko vaša spletna trgovina preneha delovati? Tako je; izgubljate denar. Zato je pri izbiri ponudnika bistvena odlična ekipa za podporo uporabnikom. Zato, da bo vaša spletna trgovina nemoteno delovala, potrebujete hitro in učinkovito podporo. Vendar pomoči ne boste potrebovali le v teh skrajnih primerih.

Morda želite nadgraditi platformo Magento 2 ali pa ste migrirali iz Magento 1.x na Magento 2 in nekaj ne deluje pravilno, ali pa morda kaj drugega. Vedno je dobro imeti nekoga, katerega lahko pokličemo za pomoč. Priporočamo kombinacijo odločne podporne ekipe za gostovanje in usposobljenega specialista za Magento 2. Večino časa bodo Magento 2 strokovnjaki poskrbeli za komunikacijo s podporo za gostovanje, zato vam tega ne bo treba.

Večina ponudnikov gostovanja nudi tudi podporo, če pa uporabljate poceni gostovanje, to morda ne vključuje hitre in usposobljene podpore. Pri ponudniku Cloudways lahko pričakujete vrhunsko podporo (z njimi nenehno sodelujemo in lahko govorimo iz lastnih izkušenj).

Lokacija strežnika

Čim bližje je strežnik vašim strankam, tem bolje, saj bo delovanje hitrejše in boljše. V primeru, da prodajate izdelke lokalno, poiščite hitrega in zanesljivega ponudnika gostovanja v vašem lokalnem okolju. Če pa boste svoje izdelke prodajali po vsem svetu, razmislite o gostovanju v oblaku in ustrezni storitvi CDN, ki imajo strežnike na vseh celinah.

Cena gostovanja

Kot smo že povedali, boste s spletno stranjo služili denar, zato ne uporabljajte poceni storitev. Večina ponudnikov gostovanja ima različne pakete gostovanja, kateri lahko zadovoljijo vsako potrebo po gostovanju. Cene se razlikujejo od 10€ ali manj na mesec do nekaj tisoč evrov na mesec. Če niste prepričani, kateri paket bi vam ustrezal, kontaktirajte ponudnike in jih prosite za priporočilo. Ne pozabite, da izbiri paketa niste vezani nanj in ga lahko kadar koli spremenite.

Primer: Imamo stranko, ki vsako leto poveča strežniške kapacitete od oktobra do januarja in potem kapacitete ponovno zniža. V božičnem obdobju se število obiskovalcev štirikratno poveča in s tem tudi potrebe po strežniških resursih. Ko je to obdobje mimo, ni več potrebe po povečani zmogljivosti. S tem načrtovanjem prihranijo nekaj denarja, njihova spletna trgovina pa neprestano deluje hitro in učinkovito.

Varnost

Varovanje podatkov je ena izmed glavnih prioritet. Izberite storitev gostovanja, ki ima dober varnostni sistem. Imeti morajo redne varnostne popravke, namenski požarni zid, itd. Z znanimi ponudniki gostovanja varnost ni težava. V primeru, da sklenete dogovor z lokalnim ponudnikom, poskrbite, da imajo urejeno tudi varno gostovanje.

Povečanje obsega

V tem članku smo že večkrat omenili povečanje obsega. Želite, da vaše podjetje raste in ko raste, se bodo potrebe po zahtevnosti gostovanja tudi povečale. Večina ponudnikov ponuja različne pakete gostovanja za manjše in večje stranke. Ko opazite, da trenutni paket ni več dovolj, ga nadgradite.

V primeru, da uporabljate deljeno gostovanje in začnete pridobivate čedalje več obiskovalcev, razmislite o nadgradnji na namenski strežnik ali na gostovanje v oblaku.

Dobro delovanje

Zakupite lahko vrhunski namenski strežnik, ki ima veliko procesorske moči, neomejen pomnilnik in velik trdi disk, ampak delovanje vaše trgovine je lahko počasnejše kakor na deljenem gostovanju. Kako nastavite strežnik je zelo pomembno.

Vedno uporabljajte ponudnike gostovanja, ki so optimizirani za vašo platformo. Preverite ali imajo vgrajene napredne predpomnilnike, storitve CDN, SSD diske, itd. Hitrost vaše spletne trgovine je ključnega pomena. Izogibajte se izgubi prodaje, zato ker se vaša spletna stran nalaga več kakor 5 sekund.

Ni pa vse odvisno samo od hitrosti. Vaše gostovanje mora biti stabilno; na želite, da je vaša trgovina na vsakih nekaj ur nedostopna.

Končne misli

Izbira ponudnika gostovanja igra pomembno vlogo pri vašem podjetju, vendar ne pozabite, da lahko ponudnika vedno zamenjate za boljšega, če ugotovite, da vam trenutno gostovanje ne ustreza. Priporočamo gostovanje v oblaku pri ponudniku Cloudways. Uporabljamo izključno njihove storitve, saj imajo odlično ponudbo in strokovno ter hitro podporo.

Želite Izdelati novo spletno trgovino?

Kontaktirajte nas za brezplačen posvet.

Prijavi se na naš novičnik

Bodi na tekočem

Deli ta članek
Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Podobni članki

Do You Want To Boost Your Business?

drop us a line and keep in touch