Magento vs Woocommerce: Kateri je boljši?

Magento vs Woocommerce: Kateri je boljši?

POVZETEK

Kateri je boljši, Magento ali Woocommerce? To je vprašanje, katerega nam zastavi veliko naših strank preden začnejo z izdelavo svoje prve spletne trgovine. Kratek odgovor je – odvisno od več faktorjev. Preberite ta članek, če želite izvedeti, katera platforma za e-trgovine bi bila boljša za vaše potrebe.

Kaj sta Magento in Woocommerce?

Magento in Woocommerce sta platformi za spletne trgovine, kateri uporabljamo za izdelavo spletnih trgovin. Sta dve najbolj priljubljeni platformi na trgu. Seveda obstajajo tudi druge platforme za e-trgovine, kot sta Shopify in Bigcommerce, cendar je koncept lastništva spletne trgovine drugačen.

Z Magento in Woocommerce boste vi lastnik vaše spletne trgovine, medtem ko boste na platformah, kot je Shopify, plačevali “mesečno najemnino”, spletna trgovina pa ne bo nikoli vaša.

Čeprav se Magento in Woocommerce morda zdita podobna, sta si zelo različna. Magento je samostojna platforma za spletne trgovine, je zelo robustna in ima veliko vgrajenih funkcionalnosti. Woocommerce je vtičnik za platformo WordPress, ki je v osnovi namenjena spletnim blogerjem in drugim preprostim spletnim stranem.

Na kaj morate biti pozorni pri izbiri najboljše platforme za e-trgovino?

Za izbiro najbolj primerne platforme je potrebno preveriti več faktorjev. Ne pozabite, da boste to platformo uporabljali več let. Poskrbeti morate, da bo ustrezala vašim standardom in da vam bo omogočila prostor za rast vašega podjetja in spletne trgovine.

Učinkovito delovanje spletne trgovine:

Živimo v svetu, kjer je hitrost nalaganja spletnih strani bistvena za uporabnike. Vaši kupci ne želijo čakati 10 sekund, preden se bo izbran izdelek dodal v košarico. Želijo hitro delovanje spletne trgovine. Pozorni morate biti tudi na hitro delovanje administracijske plošče, saj želite, da izdelke/kategorije lahko urejate hitro in učinkovito.

Ob pravilni optimizaciji bi morali obe platformi delovati hitro in brez pretiranega nalaganja. Ko izbirate razvijalce, preverite njihova prejšnja dela in ostale projekte.

Včasih se spletne trgovine nalagajo zelo počasi. Razlog za to ni vedno slabo programiranje, temveč je lahko problem v slabemu gostovanju ali pri napakah skrbnika (prevelike slike itd.). Vedno uporabljajte preverjene storitve gostovanja. Za naše stranke priporočamo gostovanje na Cloudways. Navdušeni smo nad njihovo uspešnostjo, hitrostjo, podporo in ceno.

Varnost:

Vaši in podatki uporabnikov morajo ostati varni. Obe platformi imata redne posodobitve, ki vsebujejo tudi popravke za varnost podatkov. Vprašajte svoje razvijalce o vzdrževanju platform. Vedno morate imeti partnerja, na katerega se lahko obrnete, če imate kakršne koli tehnične težave ali preprosto potrebujete nasvet.

Cena:

Stroški storitev bodo različni – od vaših potreb do različnih cen med razvijalci. Za nove trgovce, ki imajo le nekaj izdelkov, bi morala biti Woocommerce platforma cenejša rešitev, poleg tega pa ima tudi bolj dostopne možnosti pri izbiri gostovanja.

Povečanje obsega:

Vedno razmišljajte o prihodnosti vaše spletne trgovine. Ali boste v bodoče odpirali nove trge? Ali boste svojo ponudbo izdelkov povečali za X? Pričakujete 5x več prometa v določenih mesecih?

Magento 2 je najboljša možnost za povečanje obsega poslovanja v vseh smereh. Magento 2 baza podatkov je zasnovana tako, da z lahkoto hrani veliko izdelkov in obdeluje veliko število naročil. Preprosto lahko dodate nove jezike za večjezično spletno trgovino ali znotraj ene skrbniške plošče odprete novo e-trgovino.

V osnovi na Woocommerce ne morete imeti več trgovin na različnih domenah in skupno bazo podatkov za izdelke. Prevode spletne vsebine lahko dodate s pomočjo različnih vtičnikov, vendar to ni niti blizu funkcionalnosti, katero ponuja Magento 2. Tudi Woocommerce lahko upravlja z večjimi količinami naročil in izdelkov, vendar bo za to potrebno več truda, da bi delovanje spravili na primeren nivo in ga tam tudi obdržali.

Končno mnenje

To je le nekaj faktorjev, o katerih morate razmišljati, ko se odločate za primerno platformo, vendar to še ni vse, saj ima vsak projekt svoje posebnosti.

Vaša glavna posebnost je lahko: Imeti moram možnost, da lahko oblikovno prilagodim izgled spletne strani tedensko / mesečno, in to želim storiti sam, brez razvijalca. Z Magento 2 bi potrebovali razvijalca, ki bi vam pomagal pri tovrstni prilagoditvi, kar lahko poveča stroške storitve. Na platformi Woocommerce lahko uporabite vtičnik, kot je Elementor, s katerim lahko učinkoviteje spreminjate vsebino svojih strani. Vendar, če imate dovolj kapitala, potem je Magento 2 dolgoročno boljša in prava izbira za vas.

Pogovorite se s svojim razvijalcem o vaših potrebah in željah, ter skupaj poiščite najboljšo rešitev za vas. Lahko nas tudi kontaktirate in z veseljem vam bomo pomagali.

Želite Izdelati novo spletno trgovino?

Kontaktirajte nas za brezplačen posvet.

Prijavi se na naš novičnik

Bodi na tekočem

Deli ta članek
Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Podobni članki

Do You Want To Boost Your Business?

drop us a line and keep in touch