Ohranite SEO ob migraciji na Magento 2

Ohranite SEO ob migraciji na Magento 2

POVZETEK

Ali boste ob prehodu na Magento 2 izgubili pozicijo med organskimi iskanju na Google iskalniku? Kratek odgovor je NE; to se ne sme zgoditi. Preberite ta članek, da ne izgubite svojega SEO ob migraciji.

Podpora za Magento 1.x se bo kmalu končala

Podpora za magento 1.x se bliža k koncu, zato se vse več naših strank odloča za migracijo na Magento 2. Prehod na novejšo platformo ima številne izzive. Eden izmed izzivov je ohranjanje vašega težko zasluženega položaja med organskimi zadetki na iskalnikih.

Vprašanje: Ali bomo ob prehodu na Magento 2 izgubili svojo pozicijo na spletnih iskalnikih (npr. google.com)

Kratek odgovor je NE; zaradi migracije ne bi smeli izgubiti svoje pozicije. Da pa se to ne bi zgodilo, načrtujte selitev s SEO v mislih že od začetka projekta. Tako boste zagotovili, da se bo promet z organskim iskanjem ohranil in ne boste izgubili prihodka iz tega medija.

Da boste ohranili vaše organske pozicije, sledite tem preprostim korakom:

1. Naredite analizo trenutno spletne trgovine

Ali vaša obstoječa spletna trgovina že sledi najboljšim praksam za SEO? V primeru, da je odgovor ne, potem morate poiskati svoje šibke točke in pripraviti izboljšave za novo spletno trgovino. Če niste prepričani, kako to izvesti, se za to pozanimajte pri strokovnjaku.

2. Ohranite enako strukturo spletne trgovine

Verjamemo, da je vaša trenutna spletna trgovina že optimizirana za iskalnike. Ko boste migrirali na Magento 2, ohranite identično strukturo URL-jev, H1 glave, meta naslove, meta opise, itd.

Prepričajte se, da ni nobene strani z 404 napako (napaka, ki pomeni, da spletna stran ne obstaja) in v primeru, da takšne strani najdete, jih uredite z 301 preusmeritvijo. Prepričajte se tudi, da imajo vse povezave iz drugih spletnih strani, ustrezno stran na vaši novi spletni trgovini.

3. Izdelajte XML zemljevid (sitemap) vaše nove spletne trgovine

XML sitemap bo zagotovil ustrezne informacije o vaših straneh v spletni trgovini. Ta datoteka pove Googlu, katere strani naj pregleda, kdaj so bile nazadnje posodobljene, kako pogosto se posodabljajo, itd. Za pravilne nastavitve te XML zemljevida, se posvetujte s svojimi razvijalci.

4. Za večjezično spletno trgovino uporabite "href lang"

Namen “href lang” je, da iskalnikom poveste, katero jezikovno različico trgovine bo prikazal strankam glede na njihovo lokacijo ali glede na njihove jezikovne nastavitve. Uporabite to funkcijo pravilno, če ne želite, da google prikazuje špancem francosko različico vaše spletne trgovine.

5. Uporabite module za SEO

Osnoven Magento 2 brez modula za SEO ni najbolj primerna rešitev za nadaljnjo optimizacijo. Zato lahko izboljšamo nabor funkcij za SEO z učinkovitimi moduli, ki so zasnovani za povečanje učinkovitosti na spletnih iskalnikih.

6. Delo za SEO se nikoli ne konča

Ne pozabite, da boste z delom za SEO nadaljevali tudi potem, ko boste uspešno migrirali na novejšo platformo Magento 2. Vedno bodite pozorni na nove ključne besede, ki jih vaše stranke uporabljajo pri iskanju vaših izdelkov / storitev. Vedno stremite k temu, da jim podate dodano vrednost s kakovostno vsebino na podlagi njihovih iskanj.

Želite izboljšati vašo spletno trgovino?

Kontaktirajte nas za brezplačen posvet.

Prijavi se na naš novičnik

Bodi na tekočem

Deli ta članek
Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Podobni članki

Do You Want To Boost Your Business?

drop us a line and keep in touch

Potrebujete posvet?

Vpišite vaše podatke in v kratkem stopimo v stik z vami